Novealla Márjjážan

“Márjjážan” lea novealla gos mii deaivat dan nuorra ráhkásmuvvan Márjjá. Mii beassat su eahkeda čuovvut go sus lea gánda guossi, Ovllá, gii lea glássaráigge sisa goargŋulan. Lanjas lea duhpáthádja ja seaŋgga vuolde oidno vuollaboahtal. De eadni skoalkala uksii ja jearrá gos duhpáthádja boahtá. Joatkaga evttohat ahte ieža lohkabehtet J

Novealla dovdomearkkat:

–          Unnán olbmot mielde. Dušše Márjjá, Ovllá, Márjá eadni ja Márjjá mánná.

–          Gáržžiduvvon dán eahkedii ja eahkedii go Márjá lea ollesolbmoš.

–          Biras ja olbmot eai leat čilgejuvvon nu dárkilit.

–          Oanehis novealla. Lea dušše guokte siiddu.

–          Dán novealla gealddageavli manná gitta lohpii.

–          Dát álgá gasku dáhpáhusas.

–          Loahpas lea hui vuorddekeahttá ja ieš fertet jurddašit mii geavvá.

–          Lohkki ferte ieš dulkot mii lea dáhpáhuvvan. Omd. go duhpáthádja lanjas, oidno vuollaboahtal ja go Ovllá ain lei gárvodeamen go glássaráigge olggos njuikii.

Min oaivilat novealla birra:

Novealla lei bures čállon go lei ollu maid ieš ferte dolkut ja čálli lei čehpet huksen novealla gieldageavlli.  Lei maid somá lohkat go lei álki dovdat dán dili.

Novealla lei maiddái álki lohkat ja das lei álkes giella, mii dagai ahte dát heive nuoraide.

Novealla fáddá lea nuorravuohta ja ráhkisvuohta. Morála lea ahte nuorat eai rievdda.

Legg igjen en kommentar